کد خبر: 1227172
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
وزیر خارجه ترکیه با اشاره به روند دادگاه بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی جریان دارد، گفت: با تصمیم رئیس جمهورمان به این پرونده ورود خواهیم کرد.

جوان آنلاین: هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای اندونزیایی خود با بیان اینکه این کشور در پرونده قضایی بین المللی علیه رژیم صهیونیستی که توسط آفریقای جنوبی باز شده است، ورود خواهد کرد، گفت: تصمیمان بر این شده است.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به حضورش در نشست بین المللی ریاض اظهار داشت: در این نشست و نشست‌های مشابه این موضوع را دریافتم که بعضی کشور‌ها در این پرونده می‌خواهند و آماده اند که موضعی اتخاذ کنند.

وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه تاکنون نیکاراگوئه و کلمبیا گام‌های روشنی در این خصوص برداشته اند، افزود: ما نیز نتیجه بررسی‌های خود را به رئیس جمهورمان گفتیم و برای اولین بار تصمیم گرفته شده را اینجا اعلام می‌کنم. کار ما روی این برنامه مدت زیادی است که دنبال می‌شود. ما اقدامات حقوقی خود را دنبال خواهیم کرد. در این بین با همه کشور‌های دوست و همپیمان در اینکه چه اقدامات بیشتری می‌توانیم انجام دهیم کار را خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار