کد خبر: 1227381
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰
دو تیم بحران‌زده جزیره در آنفیلد برای پایان‌دادن به روز‌های تاریک خود تلاش می‌کنند. دیدار لیورپول- تاتنهام یکی از بازی‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر است و هنوز مدعیان برای قهرمانی می‌جنگند.

جوان آنلاین: لیورپول هنوز یکی از سه مدعی کسب جام است، منتها نتایج ضعیف شاگردان کلوپ، عملاً این تیم را از مدار قهرمانی خارج کرده است. قرمز‌های ۷۵ امتیازی با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، سوم جدول هستند، حال آنکه این تیم اگر قدر موقعیت‌هایش را می‌دانست، الان این وضعیت را نداشت. آرسنال و سیتی اول و دوم هستند و لیورپول هم تلاش می‌کند دوباره به جمع‌شان اضافه شود، منتها فقط دو هفته دیگر از بازی‌های لیگ باقی مانده و باید منتظر بمانیم ببینیم کدام تیم فرصت‌سوزی و جایگاهش را به بقیه تعارف می‌کند.
تیم یورگن کلوپ از لیگ اروپا هم کنار رفت و فرصت کسب یک جام دیگر را نیز از دست داد، بعد از آن هم به اورتون باختند و مقابل وستهام نیز متوقف شدند. این چهار امتیاز از دست رفته آرسنال و سیتی را حسابی خوشحال کرد. نتایج ضعیف بندرنشینان در حالی است که انتظار می‌رفت کلوپ در آخرین روز‌های حضورش روی نیمکت لیورپول تیمش را در بهترین حالت ممکن به میدان بفرستد، منتها عملکرد قرمز‌ها ثابت می‌کند سرمربی تمرکز کافی را ندارد و ستاره‌هایش نیز دچار افت شدید شده‌اند. دیدار خانگی با تاتنهام می‌تواند سه امتیاز به اندوخته‌های لیورپول اضافه کند، ولی یورگن کلوپ از دشواری این بازی گفته است: «انتظار بازی مقابل یک تیم خوب را دارم. آن‌ها چلسی را تحت فشار قرار دادند و چند موقعیت خوب خلق کردند. اگر درست دفاع نکنید، آن‌ها می‌توانند به شما گل‌های زیادی بزنند. سون در حمله یک بازیکن خطرناک است، گزینه‌های دیگر هم هستند و اگر غفلت کنید، توپ را در درون دروازه‌تان می‌بینید.» سرمربی لیورپول همچنین دوباره از فشردگی بازی‌ها در لیگ‌برتر انتقاد کرد: «به‌نظر وقت این است که از خودمان بپرسیم آیا زمان کم‌کردن فشردگی بازی‌ها برای باشگاه‌های انگلیسی نیست؟ اینکه تیم‌های انگلیسی در هیچ فینالی در اروپا نیستند، به معنای کیفیت کم آن‌ها نیست. در فصل آینده دو بازی دیگر هم به لیگ قهرمانان اضافه می‌شود و به نظرم باید دو بازی از جام اتحادیه کم کنید. زمان این است که دوباره به نفع فوتبال تصمیم بگیرید، این توصیه‌ای است از یک پیرمرد که در حال ترک اینجاست. اگر مردم همیشه فوتبال نبینند هم مشکلی نخواهند داشت و با هر از گاهی فوتبال ندیدن زنده می‌مانند.»
وضعیت اسپرز از لیورپول هم بدتر است؛ تاتنهام سه باخت متوالی برابر نیوکاسل، آرسنال و چلسی را متحمل شده است. در لیگ انگلیس از دست دادن ۹ امتیاز کمر تیم را می‌شکند. تیم آنگه پوستکوگلو ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده است و همین که سهمیه لیگ‌قهرمانان بگیرند، برای‌شان موفقیت‌آمیز خواهد بود. تاتنهام ۶۰ امتیازی پنجم است و جبران نتایج گذشته برای‌شان دشوار خواهد بود. پوستکوگلو از رویارویی با یورگن کلوپ استقبال می‌کند: «مطمئناً روزی کلوپ را در تیمی دیگر می‌بینم و او خیلی زود دوباره به سطح اول فوتبال بازمی‌گردد. او در چنین باشگاه بزرگی توانست سبک و فلسفه خود را به تصویر بکشد و موفقیت را به ارمغان بیاورد. شرایط ما طوری است که باید این بازی و دیگر بازی‌های‌مان تا پایان فصل را ببریم. متأسفانه در مقطع نامناسبی افت کرده‌ایم و شرایط برای بازگشت سخت است، اما چاره‌ای جز تلاش و سختکوشی برای بازگشت نداریم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار