کد خبر: 877767
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرداد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: طی سال های اخیر فعالیت سازمان های مردم نهادی که در حوزه ورزش و جوانان فعال هستند، در استان مرکزی افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: طی سال های اخیر فعالیت سازمان های مردم نهادی که در حوزه ورزش و جوانان فعال هستند، در استان مرکزی افزایش یافته است.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در جلسه بررسی وضعیت توسعه ورزش و فعالیت های اجتماعی بانوان استان در اراک، اظهار داشت: در چهار سال گذشته فعالیت سازمان های مردم نهادی که در حوزه جوانان فعال هستند، در استان مرکزی افزایش یافته و به بیش از ۴۵ سمن رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به ضرورت افزایش فعالیت ها و مشارکت های مردمی در حوزه های ورزش و جوانان افزود: پیش از سال ۹۲ در استان ۱۲ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان به ثبت رسیده بود که این تعداد نیز چندان فعال نبودند، خوشبختانه دولت نیز در این زمینه نظر مساعدی دارد که فعالیت در این زمینه را تسهیل می کند.

حقدادی ضمن بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در استان مرکزی بایستی افزایش یابد، بیان کرد: در حال حاضر فضای ورزشی به ازای هر نفر در استان مرکزی ۸۶صدم مترمربع است و برای رسیدن به استاندارد و میانگین کشوری که یک مترمربع می باشد، نیازمند گسترش فضاهای موجود یا ایجاد فضاهای ورزشی جدید هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین باید زیرساخت ها برای افزایش فعالیت های ورزشی بانوان در استان مرکزی مهیا شوند، به این ترتیب زمینه سلامت جسمی و نشاط روحی نیمی از جمعیت استان تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر به منظور گسترش ورزش در جامعه علاوه بر تامین زیرساخت ها باید اقداماتی همچون فرهنگ سازی نیز صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به فعالیت برخی مراکز ورزشی با موضوع ماساژدرمانی ادامه داد: مراکزی که این نوع از خدمات را ارائه می دهند، هیات پزشکی ورزش و جوانان خدمات آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد و فعالیت این مراکز به طور مداوم تحت نظارت است.

حقدادی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی مراکز نیز تحت همین عنوان ماساژدرمانی و بدون مجوز فعالیت می کنند، نیاز است که به منظور جلوگیری از بروز هر نوع مشکل و مساله، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با آنها برخورد قانونی داشته باشند و همچنین سایر مراکز مجوزدار را مورد نظارت قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار