کد خبر: 894737
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: همزمان با دهه فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۹ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: همزمان با دهه فجر و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۳۹ خانه ورزش روستایی در استان مرکزی افتتاح شد.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در جریان برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی بانوان استان مرکزی در خمین، اظهار کرد: هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی از جایگاه مطلوبی در سطح کشور برخوردار بوده و از این نظر مرکزی جزو سه استان برتر است.

وی افزود: به مناسبت ایام دهه فجر، کمیته ورزش و جوانان، یک هزار و ۳۰۰ عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و مربوط به جوانان را در سطح استان مرکزی اجرا کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: برنامه های ورزشی دهه فجر، در قالب جشنواره های ورزشی، المپیاد ورزش های همگانی، همایش پیاده روی خانوادگی و کوهنوردی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین اقشار مختلف مردم، در سطح استان مرکزی برگزار شد.

حقدادی تصریح کرد: همزمان با برگزاری برنامه های ورزشی در شهرستان های استان مرکزی، ۳۹ خانه ورزش روستایی، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا در سال آینده ۱۰۰ خانه ورزشی در روستاها تجهیز شود و به بهره برداری برسد، ادامه داد: در روستاهایی که فاقد هر گونه امکانات ورزشی و فراغتی هستند، توسعه فضاها و خانه های روستایی در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: در حاشیه جشنواره بازی های بومی محلی بانوان استان مرکزی که به میزبانی روستای کفسان از توابع شهرستان خمین و با حضور ۱۵۰ ورزشکار از شهرستان های این استان برگزار گردید، با حضور مسئولان، خانه ورزش روستایی کفسان نیز افتتاح شد.

حقدادی بیان کرد: کتاب بازی های بومی محلی استان مرکزی با هدف حفظ و پاسداشت فرهنگ ورزش بومی استان مرکزی و ترویج و شناخت بازی های بومی محلی استان، در دست تدوین است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی بدون کار تیمی و حمایت های خیران و دستگاه های اجرایی میسر نمی شود، اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۱۰۰ میلیون تومان برای برنامه های فرهنگی و ورزشی هزینه شد و خیران، بخش خصوصی و دستگاه اجرایی مشارکت مطلوبی در این زمینه داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار