کد خبر: 932719
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
هافبک صرب منچستریونایتد می‌گوید آنتونی مارسیال استعداد زیادی دارد و باید قدر خودش را بداند.
 
آنتونی مارسیال

جوان آنلاین: آنتونی مارسیال، بازیکن  با استعداد منچستریونایتد همواره با حاشیه‌های زیادی روبرو بوده و حتی صحبت از جدایی او از این تیم شنیده شد. با این حال مارسیال در بازی‌های اخیر خود برای منچستریونایتد عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت به طوری که در سه بازی اخیر موفق شده است چهار گل برای تیمش به ثمر برساند.

نمانیا ماتیچ، هافبک منچستریونایتد با تمجید از این بازیکن گفت‌: آنتونی بازیکن خوب و بزرگی است. او باید قدر خودش را بداند. او هنوز ۲۲ سال سن دارد و من فکر می‌کنم رفته رفته بتواند اعتماد به نفسش را به دست بیاورد. قطعا اگر همین روند را ادامه دهد می‌تواند یکی از بازیکنان لیگ باشد. من فکر می‌کنم او هنوز متوجه نشده است که چه بازیکن بزرگی است. آنتونی از سرعت خوبی برخوردار است و هم پا به توپ خوبی برخوردار است.

وی ادامه‌ داد: خوشبختانه پیروزی برابر اورتون اعتماد به نفس را به ما باز گرداند و من فکر می‌کنم اگر در چند بازی بعدی خودمان پیروز شویم، بتوانیم در شرایط  خوبی قرار بگیریم. به‌ هر حال نتیجه‌ اهمیت زیادی دارد و وقتی تیمی نتیجه‌ نمی‌گیرد بازیکنان هم تحت فشار قرار دارند.

منچستریونایتد باید در بازی بعدی خود شنبه در زمین بورنموث به میدان برود و سپس دیدار برگشت خودش را برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار