وی ادامه داد: عمده گزارشهای دریافتی بر اساس نوع تخلف شامل گران فروشی، انجام نشدن تعهدات در قبال مصرف کنندگان، کم فروشی، تقلب به ثبت رسیده است.
معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از مجموع شکایتهای رسیدگی شده منجر به تخلف که جنبه عمومی نداشته باشد قبل از تشکیل پرونده تخلف منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.
جمالی اضافه کرد: از شهروندان انتظار میرود با هدف تسریع رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان و مبارزه با انواع تخلفهای صنفی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان و یا به صورت حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در معاونت نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ادارات تابعه در شهرستانها گزارش کنند.