کد خبر: 1067903
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

یکی از چالش های مهم در اغلب رستوران ها و کافه ها و یا مجتمع های اداری و تجاری، نبودن مکانی برای پارک خودرو و عدم وجود پارکینگ مسقف می باشد.

با توجه به افزایش قیمت خودرو و هزینه بالای استهلاک آن و دردسرهایی که به دنبال آن حاصل می گردد، ضروری است نکات مهمی که برای محافظت از ماشین لازم است را بدانید و تلاش نمایید تا با دور نگه داشتن خودروی شخصی خود از شرایط نامساعد جوی مانند برف و باران و همچنین اشعه خورشید از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمایید.

معرفی انواع سایبان ماشین پیچ و مهره ای

سایبان ماشین پیچ و مهره ای از مقاطع فولادی به شکل کاملا استاندارد تولید می گردد که این امر سبب شده تا دارای دوام و طول عمر بالا و همچنین مقاومت زیادی باشد. بنابراین برای استفاده بلندمدت،  قیمت سایبان ماشین پیچ و مهره ای گزینه خوبی می باشد و می توانید با خیالی راحت و بدون اینکه تغییری در ظاهر آن حاصل گردد و یا دوام آن کمتر شود، آن را مورد استفاده قرار دهید.

در کنار مزیت های مهم این نوع سایبان که به آن اشاره شد، به طراحی و جذابیت ظاهری آن نیز توجه ویژه ای شده و با داشتن نقوش زیبا، سبب جلوه بهتر و زیبایی فضای مورد نظر می گردد.

سایبان ماشین پیچ و مهره ای را می توان به دفعات متعدد در مکان های مختلف نصب نمود؛ چنانچه بنا به دلایلی مجبور به جابه جایی سایبان شدید و نیاز به قرار گرفتن آن در مکانی دیگر بود، می توانید اتصالات این سایبان را که به شکل پیچ و مهره ای بوده باز نموده و در محل مورد نظر خود نصب نمایید.

علاوه بر این، به دلیل نوع رنگ به کار رفته در آن که کوره ای الکترو استاتیک می باشد می توانید از مقاومت بالای این سایبان خودرو در مقابل شرایط نامساعد جوی و تابش خورشید مطمئن باشید.

معرفی انواع سایبان ماشین پیچ و مهره ای

چرا سایبان ماشین پیچ و مهره ای بخریم؟

برای اتصالات سایبان خودرو پیچ و مهره ای از جوشکاری co2 استفاده می گردد که دارای کیفیت بالایی می باشد و در نهایت نیز پس از تایید متخصصان واحد کنترل کیفی آماده ارسال می شود.

بنابراین در استفاده از این نوع سایبان، مشکلاتی از قبیل عیب و ایرادهای آزاردهنده، عدم امنیت و ظاهری نامناسب را نخواهید داشت و در مدت زمانی کوتاه می توان آن را نصب نمود.

بر روی این سایبان خودرو، پوششی از UPVC درجه یک به کار برده شده که به لطف آن، خودروی شما از تابش آفتاب و گرمای زیاد آن به خصوص در فصل تابستان در امان می ماند. در فصول دیگر نیز در صورت وقوع بارندگی، از آلودگی و خیس شدن خودروی شما جلوگیری می نماید؛ بنابراین کمتر به شست و شو و بردن ماشینتان به کارواش نیاز پیدا می کنید.پس راحت میتوانید سایبان خودرو ارزان تهیه فرمایید.        

بر خلاف برخی سایبان ها که باید به صورت سالانه به رنگ امیزی آن بپردازید، به دلیل نوع رنگ به کار رفته در این سایبان ماشین، که از نوع کوره ای الکترواستاتیک می باشد دیگر این دغدغه را نخواهید داشت.

سایبان ماشین پیچ و مهره ای از پروفیل های فابریک و استاندارد ST37 تولید شده و  فاقد ضایعات می باشد بنابراین از استحکام بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک سایبان بی نظیر و خاص برای خودروی خود هستید، با انتخاب سایبان پیچ و مهره ای علاوه بر محافظت از خودروی خود می توانید به استفاده طولانی مدت و بدون دردسر این سایبان اطمینان داشته باشید و  از مشکلات تعمیر و هزینه های جانبی که برخی از سایبان ها ایجاد می نمایند در امان باشید.

همچنین در صورت نبود پارکینگ و یا فضایی برای پارک خودرو در مجتمع های اداری و تجاری و یا مجتمع های مسکونی، این نوع سایبان مکانی امن برای حفاظت از خودرو ایجاد می نماید و می تواند انتخاب خوبی باشد.

با نصب سایبان ماشین بهای خانه ی خود را بیشتر کنید!

 یکی از نکاتی که باید در نصب سایبان و اجرای پارکینگ اداری رعایت کنید، این است که پیچ های بازو و پایه های سایبان بایستی به صورت محکم سفت شوند تا سایبان سقوط نکند. بعد از محکم بستن پایه ها می توان پارچه سایبان را بر روی آن قرار داد و موتور را نصب کرد و تنظیمات مربوطه را بر روی آن انجام داد.

معرفی انواع سایبان ماشین پیچ و مهره ای

بهتر است بدانید که نحوه نصب سایبان به طور مستقیم بر عملکرد سایبان تاثیر می گذارد. اگر سایبان ماشین به صورت درست نصب نشود، ممکن است بعد از مدتی گود شدن سایبان یا سقوط آن اتفاق بیوفتد. بنابراین بهتر است نصب آن را به یک متخصص بسپارید.

اگر سایبان ماشین به درستی نصب نشود ممکن است حتی بازو های سایبان نتوانند چادر را باز و بسته کنند. به همین خاطر اگر تخصص کافی برای نصب سایبان را ندارید، لطفا این کار را انجام ندهید و کار را به یک متخصص بسپارید تا عملکرد سایبان بهبود یافته و عمر طولانی تری داشته باشد.

 

هزینه نصب سایبان پارکینگ

قیمت سایبان ماشین بر اساس نوع و ابعاد آن تعیین می شود. اما به طور کلی باید گفت که برای نصب سایبان ها احتیاجی نیست هزینه ی زیادی پرداخت کنید.

برخی از شرکت ها مثل شرکت مهرگستر تخفیفاتی برای مشتریان خود در نظر گرفته اند، یعنی اگر افراد از این شرکت سایبان ماشین خریداری کنند، می توانند با هزینه ی بسیار پایین آن را نصب کنند.

 

نورپردازی در سایبان ماشین

همانطور که گفتیم سایبان ماشین علاوه بر اینکه از خودروی شما حفاظت می کند، نمای خانه ی شما را نیز زیباتر می کند. یکی از روش های زیباتر کردن نمای خانه، ایجاد نورپردازی در سایبان ماشین می باشد. سایبان های پارکینگ این قابلیت را دارند که نورپردازی شوند و شما این امکان را دارید که چراغ های ال ای دی را در اطراف آنها قرار دهید.

با این کار شما می توانید در تاریکی شب هم خودروی خود را زیر نظر داشته باشید هم نمای بسیار شیک و زیبایی به خانه ی خود بدهید. توجه داشته باشید که روش نورپردازی برای سایبان ماشین هزینه ی زیاد ندارد ولی در عین حال لذت یک نور ملایم در شبک را برای شما ایجاد می کند. این مورد باعث می شود که قیمت سایبان شما نیز بیشتر شود.

 

مزایای نصب سایبان پارکینگ

نصب سایان ماشین در حیاط خانه ی خود علاوه بر اینکه زیبایی بیشتری به خانه ی شما می دهد و باعث می شود راحت تر خانه ی شما به فروش برود، مزایای دیگری نیز دارد که این مزایا عبارتند از:

خودروی شما را در مقابل تابش مستقیم خورشید و فرسودگی حفظ می کند.

از کثیف شدن خودروی شما توسط آلودگی و فضولات کبوتران جلوگیری می کند.

این نوع سایبان ها به صورت اتتوماتیک و خیلی راحت جمع یا باز می شوند و به دخالت دست نیازی ندارند.

جنس پارچه ی بکار رفته در این سایبان ها، در مقابل آب و آفتاب بسیار مقاوم است و آسیب چندانی نمی بیند.

کیفیت و ساختار این مدل از سایبان ها بسیار ایده آل می باشد و عمر بسیار طولانی دارند.

جنس بازو های این سایبان ها از فلز و آلومینیوم می باشد تا در مقابل نم و رطوبت از خود مقاومت زیادی نشان دهند.

 هزینه این سایبان ها نسبت به کارایی آن ها بسیار مناسب می باشد.

بنابراین با توجه به مزایای که در بالا ذکر شد بهتر است اگر خانه ی شما پارکینگ ندارد و مجبور هستید خودرو خود را در حیاط خانه پارک کنید، از سایابن ماشین برای این کار استفاده کنید. زیرا با این کار هم از خودرو خود محافظت کرده اید و هم نمای خانه ی خود را زیباتر کرده اید که این مورد خود باعث می شود بهای خانه ی شما را بیشتر کند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر