کد خبر: 1071716
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

نوجوانی در حقیقت گذر از کودکی و رسیدن به مرحله جدیدی از زندگی می باشد .این  دوره در حقیقت بسته به نژاد، محیط زندگی و بسیاری فاتورهای دیگر متغیر می باشد اما معمولا از حدود 11 سالگی شروع شده و تا 19سالگی ادامه می یابد که بعد از ان دوران دیگر وارد دوره جوانی می شویم. پیشنهاد مدرسین زبان انگلیسی این است زبان انگلیسی را از سنین پایین تر بسیار بهتر است برای شرکت در دوره تخصصی آموزش زبان انگلیسی به کودکان میتوانید به وبسایت خود آموززبان مراجعه نمایید.

آموزش زبان انگلیسی نوجوانی چه دوره ای است

زبان آموزان در بازه سنی نوجوانی به دنبال یافتن هویت خود می باشند انها اخلاق و دلبستگی های متفاوتی دارند که برای آموزش زبان انگلیسی بایستی مورد توجه قرار بگیرد. بد نیست بدانیم که شرکت در کلاس های تدریس زبان انگلیسی مزایای فراوانی برای نوجوانان دارد که در زیر به انها اشاره می نماییم:

رشد فکری بهتر و موثر تر

با انتخاب انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی نوجوان خود را در برابر دنیایی از محتواهای گوناگون و تکست بوک هایی می بیند که به رشد فکری او مساعدت می نمایند که این امر به این موضوع منتج می گردد که افکار نوجوانان سریع تر بلوغ یابد. زیرا اطلاعات او از جهان پیرامون و سایر فرهنگ ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

ارتقای اعتماد به نفس نوجوان

برای تمرین کردن مسئولیت پذیری نوجوانی بهترین دوران شناخته شده است. اعتماد به نفسی که نوجوان به خاطر یادگیری زبان و بلوغ فکری که به دنبال ان می اید، کسب می کند او را در نوجوانی قادر بر پذیرش مسئولیت های کوچک می نماید و قطعا پیروزی بر انجام این مسئولیتهای کوچک زمینه ساز پذیرش مسئولیت های مهم تر و بزرگ تر در اینده نوجوان می شود.

تسریع فراگیری مفاهیم

با افزایش سن افراد یادگیری مفاهیم تازه سخت تر می شود . همچنین  پر واضح است که تغییر الگوهای رفتاری در بزرگسالان هم سخت تر از جوان تر ها خواهد بود. بنابراین فراگیری زبان انگلیسی در نوجوانی اسان تر است که موجب می شود که نوجوانان با طرز تلفظ درست کلمات راحت تر آشنا گردند و مفاهیم جدید را بهتر و سریع تر یاد بگیرند و حفظ نمایند.

زبان انگلیسی کمک می کند تا اموختن سایر زبان ها هم راحت تر شود

به این دلیل که متد یادگیری زبان‌های گوناگون غالبا شبیه هم است، شخصی که قادر باشد تا در سنین پایین به زبان انگلیسی مسلط گردد، زمان و توان بیشتری برای یادگیری سایر زبان ها دارد. در حقیقت اشخاص چندزبانه بی شک در زمره موفق‌ترین‌های دنیا به شمار می ایند.

.

اشنایی مختصری با سطح های زبان انگلیسی برای اموزش به نوجوانان

اموزش انگلیسی به نوجوان مبتدی

در این دسته از کتاب ها مقدار دانش اندکی در ارتباط با زبان انگلیسی در اختیار فرد قرار می گیرد. مدرس در کلاس ها تا حدی که امکان دارد به زبان انگلیسی صحبت می کند ولی عمدتا تلاش او بر این امر نیست که نوجوان زبان اموز به محیطی کاملا انگلیسی عادت نماید بنابراین از زبان مادری فارسی در کلاس بسیار استفاده می شود.  در این سطوح جملات پرکاربرد و ضروری به شکل مستمر به نوجوان اموزش داده می شود تا او بتواند نیازهای ابتدایی خود را به زبان انگلیسی بیان نماید

 

آموزش زبان انگلیسی نوجوانی چه دوره ای است

اموزش زبان انگلیسی به نوجوان در سطح مقدماتی

اموزش نکات گرامری و لغات بسیار پایه ای و کاربردی در بین سرفصل های این سطح دیده می شود.

با خاتمه این دوره مقدماتی نوجوانان می توانند درمورد اعضای خانواده، روابط بین فردی، امور زندگی روزمره، غذا ها و نوشیدنی های مورد علاقه، عادات  شخصی، علایق تفریحی و در کل امور روزانه به راحتی مکالمه نمایند. اما هنوز در کلاس های این دوره از زبان مادری بسیار استفاده می شود.

اموزش زبان انگلیسی به نوجوان در سطح پیش متوسطه

مفاهیم گرامری گسترده تر و کامل تری به زبان آموزان در دوره پیش متوسطه اموزش داده می شود در کنار این امر  نوجوانان در این سطح اموزشی می توانند درمورد مفاهیمی همانند سبک های مختلف هنری، موسیقی، فیلم و شرایط آب و هوایی و ... به راحتی مکالمه نمایند و نقطه نظرات خود را به خوبی به انگلیسی بیان نمایند اگر شما هم به دنبال آمادگی آزمون آیلتس هستید برای آموزش آیلتس میتوانید به وبسایت خود آموززبان مراجعه نمایید و دوره های آموزش زبان انگلیسی وبسایت خود آموززبان شرکت کنید

اموزش زبان انگلیسی به نوجوان در سطح متوسطه

درحقیقت در این سطح ایتم های گرامری پیچیده تر و گسترده تری در قیاس با سطوح اموزشی قبل به نوجوان اموخته می شود.

 در انتهای این سطح نوجوان قادر است تا مکالمات طولانی تری به لحاظ زمانی داشته باشند و نقطه نظرات خودش را سلیس تر و راحت تر و با عبارات پیشرفته تر در ارتباط با محیط اطراف خود یا استعدادها و توانایی هایش ارائه دهد.

در این سطح علاوه بر مکالمه، مهارت نوشتار هم در نوجوان تا حد متوسط ارتقا می یابد.

مدرسان چه نکاتی را برای اموزش زبان به نوجوانان باید در نظر بگیرند؟

 

با نوجوان ارتباط صمیمی برقرار کنید

گفت و شنود در ارتباط با وقایعی که در طی روز برای مدرس یا برای زبان آموزان رخ داده است موجب تقویت ارتباطات دوستانه میان مدرس و نوجوان می گردد در این صورت زبان آموزان نوجوان که هریک دارای روحیات گوناگون هستند در این گونه گفتگو ها شرکت خواهند نمود و ارتباط نزدیک تری که ایجاد می شود منجر به بهبود محیط اموزشی کلاس می گردد

.

علاقه مندی های نوجوانان را شناسایی کنید

مدرس زمانی در اداره کلاس های آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان موفق تر عمل می نماید که علاقه مندی های انها را بشناسد و از ان بهره بگیرد. مثلا به موضوعات مورد علاقه نوجوانان به عنوان تاپیک مکالمه بپردازید و از این طریق مسیر یادگیری را هموار تر نمایید که در این صورت زبان آموزان نوجوان با شوق بیشتری به مکالمه یا نوشتن در باره موضوع مورد علاقه می پردازند. از جمله این تاپیک ها می توان به تیم ورزشی ، فیلم های مد روز، سلبریتی ها، فرهنگ ملل و وقایع اخیر دنیا اشاره نمود که در عین اموزشی بودن سرگرم کننده هم هستند. برای ثبت نام در دوره های آنلاین وبسایت خود آموززبان کافیست با شماره های 09192133684 تماس حاصل فرمایید ..

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر