کد خبر: 1183977
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی گفت: سند مالکیت ۳۰ فضای آموزشی این استان به نام آموزش و پرورش این استان صادر و تحویل شد.

 «حسین دلاوری»  در نشست تحویل اسناد کاداستر (حدنگاری) آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، افزود: پرونده ۴۱۴ پلاک آموزش و پرورش استان مرکزی در اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان تشکیل و سند ۳۰ پلاک به آموزش و پرورش استان تحویل شد.

وی ادامه داد: صدور اسناد املاک آموزش و پرورش استان مرکزی شتاب گرفته و پیش‌بینی می‌شود حدنگاری و سند املاک آموزش و پرورش استان تا پایان سال صادر شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی خاطر نشان کرد: ۱۰۰ درصد حد نگاری املاک نیروهای مسلح و منابع طبیعی استان صادر شده و نیاز است حدنگاری بقیه دستگاه‌های استان نیز در دستور کار قرار دارد.

دلاوری گفت: ۷۰ مدرسه موقوفه در استان مرکزی وجود دارد که باید سند اعیانی این مدارس به نام اداره‌کل آموزش و پرورش استان صادر شود.

وی اظهار کرد: اجاره‌نامه این مدارس با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی منعقد نشده که نیاز است این مهم انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: توجه به آموزش و پرورش در جامعه لازم است و توجه به آموزش و پرورش در جامعه تربیت کارمندان، پزشکان و مهندسان خوب و کارآمد را به همراه دارد.

«احمدرضا نوازنی» افزود: ۳۷ سند املاک آموزش و پرورش استان مرکزی در سه ماه نخست امسال تحویل شده و تحویل این اسناد در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۰ درصد افزایش یافته‌است.

وی ادامه داد: استان مرکزی در زمینه مستندسازی املاک نسبت به سایر استان‌ها جلوتر است و امید است هرچه زودتر املاک آموزش و پرورش استان ساماندهی شود.

۲ میلیون هکتار از اراضی استان مرکزی با هدف تعیین تکلیف مالکیت در سامانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به ثبت رسیده‌است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار