کد خبر: 1190158
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا از فراهم‌شدن مراحل اجرای سراسری طرح کروکی الکترونیک خبر داد.
سردار محمد شرفی در همایش تجلیل از برترین‌های پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا که در سالن همایش‌های نورالرضا در شهرک آزمایش برگزار شد، با اشاره به ضرورت هوشمندسازی در مجموعه انتظامی و همچنین نحوه ارائه خدمات به مردم گفت: یکی از مصادیق این هوشمندسازی همین اجرای طرح کروکی الکترونیک است، امروز اگر کروکی‌های تصادفات استاندارد نشود یا حق مردم پایمال می‌شود یا قانون رعایت نمی‌شود یا حتی ممکن است حق سازمان‌های دیگر ضایع شود، از این‌رو باید این طرح را اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه کروکی الکترونیک فعلاً در قم اجرا شده‌است، گفت: اجرای این طرح موفقیت‌آمیز بوده و آسیب‌شناسی‌های لازم در مورد آن هم انجام شده‌است. در حال حاضر می‌توان گفت که تمامی مراحل اجرایی شدن کروکی الکترونیک فراهم شده‌است و با یاری خداوند به زودی شاهد اجرای آن در سراسر کشور خواهیم بود.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب به شهروندان گفت: شهروند امروز یک شهروند آگاه است که نیاز دارد در سطح استاندارد‌های جهانی خدماتی را دریافت کند، به همین دلیل هم پلیس باید روزانه خود را به روز کند تا خدمات مورد انتظار به مردم عزیز کشورمان ارائه کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار