کد خبر: 1195571
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
امیر آشتیانی:
وزیر دفاع گفت:‌ سامانه‌ای پدافندی به نام شهید علی وردی نام‌گذاری شده است که این سامانه پدافندی برد بلند است و طی دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

جوان آنلاین: امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه)‌در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت‌ گفت:‌ آمریکایی ها سرآمد خطاهای راهبردی و محاسباتی هستند، آن‌ها نیز در کنار صهیونیست‌ها در این باتلاق قرار گرفته‌اند و قطعاً آمریکا ضربه خواهد خورد.

به گزارش فارس، وی افزود: کشورهای منطقه آزادی‌خواهان جهان مردم منطقه مسلمانان جهان تا حدی صبر می‌کنند حتماً همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میز دارند و در حال بررسی آن هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی گفت: سامانه‌ای پدافندی به نام شهید علی وردی نام‌گذاری شده است که این سامانه پدافندی برد بلند است و طی دو هفته دیگر رونمایی خواهد شد.

آشتیانی گفت: از گذشته با کشور های مختلف تعاملات دفاعی برقرار بوده و این‌ رفع تحریم می تواند تعاملات را بیشتر کند و همچنین می تواند صادرات و واردات را افزایش دهد.

وی افزود: صرفا مباحث ایران دفاعی نیست بحث های علمی و فناوری و غیر نظامی هم در آن دخیل است. وزارت دفاع در مسیر خود با توجه به اینکه در مباحث علمی و فناوری پیشگام است در این زمینه در مباحث نظامی کار را دنبال کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار