کد خبر: 1202944
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
بهره برداری از مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی (ماهور)  با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اراک آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در این آیین اظهار كرد: نخستین مرکز اصحاب هنر و رسانه این استان با نام اختصاری (ماهور) با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در چهار طبقه با حضور وزیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اراک به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام جواد فراهانی افزود: طبقه نخست این ساختمان به کافه نوش اندیش اختصاص یافته و مقرر شد گردهمایی اهالی رسانه استان مرکزی در آن انجام شده و خدمات آموزش رسانه در حوزه های مختلف از جمله تدوین، فتوشاپ، موشن گرافی، هنری و گرافیکی به صورت حرفه‌ای برای علاقه مندان برگزار شود.

وی ادامه داد: واحد عملیات رسانه ماهور در طبقه دوم ساختمان اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی مستقر شده و تمامی برنامه‌های مذهبی از جمله غدیر و اربعین در طول سال در این واحد برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده است پشتیبانی‌های لازم در زمینه تبلیغات محیطی، کنشگران فضای مجاز و تولیدات محتوایی که در سطح شهر انجام می شود در این واحد مستقر و ارایه شود.

حجت الاسلام فراهانی گفت: واحد رشد و نوآوری رسانه استان مرکزی نیز برای نخستین بار زیر نظر پارک علم و نوآوری در طبقه سوم مرکز ماهور مستقر شده و این واحد به صورت حرفه‌ای در زمینه رسانه فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: افرادی که در طبقه نخست این مرکز تحت آموزش قرار می گیرند در واحد رشد مورد پشتیبانی و حمایت قرار می گیرند تا به یک نام تجاری تبدیل شوند و برای خود فعالیت داشته باشند و به مرکز رسانه نیز خدمات ارایه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: مرکز رسانه ماهور در استان مرکزی با هدف حمایت از فضای مجازی و رسانه‌ای در استان ایجاد شده و مقرر شده‌است با جمع آوری هنرمندان و فعالان فضای مجازی در یک نقطه در سطح استان و ملی فعالیت کنند و تولیدات فاخر تولید کنند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، بهره برداری از مجتمع اصحاب هنر و رسانه استان(ماهور) و حضور در آیین بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اراک و چند بازدید از جمله برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان بود.

 
 
 
 
 
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار