کد خبر: 1203764
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب باید در کنار یکدیگر دیده شوند، گفت: رفتار و زیست عفیفانه مخصوص بانوان نیست، بلکه باید آقایان نیز داشته باشند و در ادارات به این مهم توجه شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(20 آذر) در مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان کوهدشت اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده حیات طیبه نظام اسلامی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه خداوند در سوره حج آیه 41 می‌فرماید: یکی از پایه‌های امر به معروف و نهی از منکر، قدرت است، افزود:  برای کسانی که به قدرت رسیدند اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داده‌اند، وعده یاری داده است.

وی با بیان اینکه نباید نسبت به مطالبات مردم در تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به خصوص در ادارات بی‌تفاوت بود، افزود: بی‌تفاوتی نسبت به مطالبات مردم و عفاف و حجاب زیبنده جامعه اسلامی نیست.

حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب باید در کنار یک‌دیگر دیده شوند، عنوان کرد: خروجی عفت، حفظ کانون خانواده است.

 دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه یکی از مطالبات امروز مردم برخورد با بی‌بندوباری و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است، گفت: نباید نسبت به این مطالبات بی‌تفاوت بود.

وی در ادامه تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «نظام اسلامی باید پشتیبان آمر به معروف و ناهی از منکر باشد».

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه مسئولان عفاف و حجاب دستگاه‌ها مشخص بوده و باید به این جایگاه توجه ویژه‌ای داشت، خاطرنشان کرد: بازرسی و نظارت مستمر بر پوشش کارکنان دولت در دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های دولتی بصورت یک طرح فوری ایجابی انجام می شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار