کد خبر: 1205486
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه «امروزه برخی با هزینه‌های میلیاردی در باغ سبز را نشان می‌دهند»، خاطرنشان کرد: افرادی هستند که درجهت هدایت افکار مردم قدم برمی‌دارند اما پس از رسیدن به مقصد همه‌چیز را فراموش می‌کنند، در این جریانات مردم ما نشان دادند که حساس و با دقت نظر هستند.

جوان آنلاین: مجتبی یوسفی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با برنا درخصوص ضرورت جلوگیری از ورود پول‌های کثیف به جریان انتخابات، گفت: در قانون جدید انتخابات، مجلس دو بند اساسی را اضافه و درواقع رصد را از خود شروع کرد.

یوسفی درخصوص اصلاح قانون انتخابات از سوی مجلس، افزود: در اصلاحیه این قانون تلاش بر این بوده که منابع مالی کاندیداها برای جریان انتخابات مورد بررسی قرار گیرد و ورودی و خروجی منابع مالی در یک حساب انتخاباتی خواسته شده از کاندیدا گردش داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعا بازهم راه‌هایی برای دور زدن این قانون وجود دارد و حتی همین الان شروع شده و شاهد بداخلاقی‌های انتخاباتی از سوی برخی هستیم اما به صراحت در قانون جدید انتخابات گفته شده که با آن‌ها برخورد شود.

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی، تصریح کرد:می‌شنویم‌ برخی کاندیداها با سابقه مسئولیت به جای اینکه برنامه‌های خود را ارائه دهند اشکال از روند انتخابات می‌تراشند درست است که اشکالات را می‌توانیم مطرح کنیم اما باید در کنار اشکال راهکار نیز ارائه دهیم و برای ان راهکار برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه «امروزه برخی با هزینه‌های میلیاردی در باغ سبز را نشان می‌دهند»، خاطرنشان کرد: افرادی هستند که درجهت هدایت افکار مردم قدم برمی‌دارند اما پس از رسیدن به مقصد همه‌چیز را فراموش می‌کنند، در این جریانات مردم ما نشان دادند که حساس و با دقت نظر هستند و به کسی که بدون ارائه برنامه میلیاردی برای تبلیغات هزینه می‌کند رای نمی‌دهند و اگر هم رای دهند مطمئن باشند که چند برابر آن برای تسویه در جهت سومدیریت این مسئول باید هزینه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار