کد خبر: 1209002
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
پلیس ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا در پی بالا گرفتن اعتراض‌ها به متهم نشدن افسر پلیس شلیک‌کننده به کودک ۱۱ ساله سیاه‌پوست، در نهایت ویدیوی این حادثه رامنتشر کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از میزان، مقام‌های ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا ویدیوی شلیک یک افسر پلیس این ایالت به یک پسر ۱۱ ساله سیاه‌پوست را منتشر کردند.

اداره امنیت عمومی می‌سی‌سی‌پی ویدیوی به دست آمده از دوربین‌های بدنه افسر پلیس درگیر در حادثه شلیک به یک کودک سیاه‌پوست را منتشر کرد.

حادثه مذکور در ماه می ۲۰۲۳ رخ داد؛ آدرین موری، در پی تماس با پلیس به دلیل خشونت خانگی همسر سابق مادرش علیه وی هدف تیراندازی یک افسر پلیس قرار گرفت.

افسر پلیس در حالی به آدرین شلیک کرد که وی دستان خود را بالا برده بود؛ اگرچه این کودک جان سالم به در برد، اما جراحات زیادی را متحمل شد که درمان پزشکی پر هزینه‌ای را به دنبال داشت.

هیئت منصفه یک دادگاه در ماه دسامبر ۲۰۲۳ تصمیم گرفت تا افسر شلیک‌کننده را متهم نکند؛ هیئت منصفه مدعی شد که وی از این شلیک قصد مجرمانه‌ای نداشته است.

ویدیوی مربوط به این حادثه در ماه دسامبر برای مادر آدرین و وکیل او پخش شد، اما انتشار عمومی این ویدیو ممنوع اعلام شد.

وکیل آدرین روز گذشته با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که پلیس می‌سی‌سی‌پی تلاش زیادی کرد تا از انتشار این ویدیو جلوگیری کند؛ این در حالی است که تحقیقات به پایان رسیده و آن‌ها باید این ویدیو را در اختیار رسانه‌ها بگذارند.

اکنون مادر موری به دنبال غرامت به دلیل بی‌توجهی پلیس به امنیت فرزندش است.

پلیس می‌سی‌سی‌پی اعلام کرد با توجه به تصمیم هیئت منصفه اقدام جنایی بیشتری در این باره انجام نمی‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار