کد خبر: 1211511
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز در سرخس انجام شد:
مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای استفاده مناسب‌تر از ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه و حوزه سلامت کارکنان صنعت گاز و خانواده ها، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
شهربانو بشکنی

مدیرعامل پالایشگاه در حاشیه امضاء این تفاهم نامه همکاری در این خصوص گفت: این مجتمع یکی از بزرگترین پالایشگاه های گازی کشور می باشد و همواره حفظ سلامت نیروی انسانی شاغل به عنوان مهمترین رکن مد نظر می باشد.

مهندس یحیی فیضی با اشاره به موضوع خشکسالی در استان خراسان رضوی و شهرستان سرخس و شرایط کاری سخت کارکنان در منطقه عملیاتی خانگیران به خصوص مسئله ورود ریزگردها و بیماری های شغلی افزود: در راستای بهبود وضعیت سلامت نیروی انسانی شاغل در مراکز تولیدی صنعت نفت و حفظ هرچه بیشتر سلامت ایشان و خانواده ها تفاهم نامه همکاری فی مابین این شرکت با دانشگاه علوم پزشکی مشهد به امضا رسید.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های بهداشتی و پژوهشی در سطح دانشکده بهداشت علوم پزشکی مشهد و پالایشگاه، ارائه گزارش وضعیت سلامت نیروی انسانی شاغل در پالایشگاه، تحلیل و ارائه آمار، اجرای مطالعات فرزند آوری و جوانی جمعیت، ایجاد بسترهای علمی و اجرای سیاست های پیشگیرانه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در راستای بهبود وضعیت سلامتی و بهداشت شغلی کارکنان، بخشی از اهداف امضا این تفاهم نامه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار