کد خبر: 1211988
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
مدیر بنیاد مهدویت لرستان:
مدیر بنیاد مهدویت لرستان فرهنگ مهدویت را زمینه ساز درک فرهنگ دینی عنوان کرد و گفت:استفاده از ظرفیت های مختلف برای گسترش فرهنگ مهدویت ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(3بهمن) در دومین جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: استفاده از ظرفیت های مختلف برای گسترش فرهنگ مهدویت ضروری است.

مدیر بنیاد مهدویت لرستان افزود: فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه ساز درک فرهنگ دینی است و افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های معنوی بیمه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار می‌شد، تاکید کرد: اکنون نیز باید همه کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی عصر(عج) شود.

حجت الاسلام چراغی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم فاصله بین نسل جوان با فرهنگ مهدویت کم شود و در این زمینه باید کارهای زیادی در زمینه‌های مختلف انجام شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به عنوان خط مقدم آموزش‌های مهدوی شناخته می‌شوند، گفت:باید بین این دو جامعه هدف کار شود.

%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%AF

برچسب ها: مهدویت ، جامعه ، فرهنگ
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار