کد خبر: 1178746
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:
حجت الاسلام چراغی گفت: رسانه ها ظرفیتی چشمگیر برای تقویت برنامه های دینی و فرهنگی، رفع معضلات اجتماعی هستند و از این ظرفیت باید در جهت بازنشر ارزش ها استفاده شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: رسانه ها ظرفیتی چشمگیر برای تقویت برنامه های دینی و فرهنگی، رفع معضلات اجتماعی هستند.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه تلاش ما بهره مندی از ظرفیت رسانه برای نشر معارف دینی نماز و مهدویت است، افزود: برای رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه به دنبال گسترش و تقویت برنامه های آموزشی هستیم.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه از ظرفیت گروه های مردمی، مساجد، پایگاه ها، هیئت های مذهبی و ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای در نشر معارف دینی استفاده می شود، خاطرنشان کرد: کارگاه های آموزشی با موضوع نماز و مسابقات فرهنگی دعوت به نماز برای گروه های سنی مختلف از دیگر برنامه ها است.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره های آموزشی گسترش آگاهی بخشی بین مخاطبان است، گفت: هرچه آگاهی بخشی بیشتر شود، مشکلات کمتر خواهد بود و این امر در سایه تقویت دوره های آموزشی محقق می شود.

حجت الاسلام چراغی در ادامه نشر نماز را نشر خوبی ها، ارزش ها و باورهای دینی عنوان کرد و گفت: نماز دستور الهی و فراجناحی است، سیاست دارد و سیاست زده نیست.

وی اظهار کرد: نماز صراط مستقیم، مسیر انقلابی گری و تبعیت از رهبری و ولایت پذیری است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری ویژه برنامه های مهدویت اشاره کرد و گفت: در حوزه مهدویت اولویت برنامه های تبلیغی، ترویجی و آموزشی است و این برنامه ها بیشتر در مناطق محروم برگزار می شوند.

برچسب ها: نماز ، جامعه ، رسانه
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار