کد خبر: 1212266
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به عملیات گردان‌های شهید «عزالدین القسام» در خان یونس، اذعان کرد: نمی‌توان علیه حماس به پیروزی بزرگ و قاطع دست یافت.

جوان آنلاین: جنبش حماس پیروزمندانه پیشنهاد اسرائیل برای آتش بس دو ماهه و خروج مقامات بلندپایه این جنبش از غزه را در ازای آزادی اسرای صهیونیست رد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هاآرتص در ادامه به اظهارات «گادی آیزنکوت» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اشاره و اضافه کرد که وی با آزادسازی اسرا از طریق اقدام نظامی مخالف و بر این باور است که بازگرداندن زنده اسرا بدون توافق در آینده نزدیک ممکن نیست و هرکس غیر این را بگوید، دروغگوست.

هاآرتص با اشاره به اینکه نمی‌توان بدون مذاکره اسرا را آزاد کرد، نوشت: در حالی که قرار بود اقدام نظامی در خان یونس فشار بر رهبری حماس را برای از سرگیری مذاکره برای تبادل اسرا افزایش دهد، کشته شدن بسیاری از نظامیان در یک روز، که بیشتر آن‌ها از نیرو‌های ذخیره بودند، بر روحیه شهرک نشینان تأثیر منفی گذاشت و ممکن است حتی منجر به سوگیری افکار عمومی برای راه حل‌های جایگزین شود.

گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس سه‌شنبه شب گزارشی از عملیات مختلف نیرو‌های خود را منتشر و اعلام کرد: در جریان عملیات متهورانه نیرو‌های ما، خسارت‌های سنگینی به رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه وارد شد و موفق به هلاکت ۲۴ نظامی و زخمی شدن ۱۷ نظامی دیگر صهیونیست شدیم.

بامداد دیروز، اشغالگران از کشته شدن ۲۴ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته و زخمی شدن ده‌ها نظامی دیگر خبر دادند که بیشترین تلفات نظامیان اشغالگر در یک روز از زمان عملیات ۷ اکتبر بوده است و تعداد زیادی از نظامیان در ۳ عملیات جداگانه کشته و مجروح شدند.

همچنین کشته شدن ۲۱ نظامی در حومه اردوگاه «المغازی» واقع در جنوب نوار غزه نشان می‌دهد که مقاومت قادر است عملیات خود را در مناطق غیرمنتظره انجام دهد.

نظامیان ذخیره تیپ ۲۶۱ رژیم صهیونیستی که ماموریت‌های امنیتی را در منطقه «السیاج» در منطقه المغازی انجام می‌دهند، صبح روز دوشنبه برای منفجر کردن ساختمان‌ها در ناحیه حائل در نزدیک این منطقه اعزام شدند. وقتی این نظامیان به فاصله حدود ۶۰۰ متری از منطقه السیاج در اردوگاه المغازی رسیدند، از آن‌ها خواسته شد تا با همراهی تیم‌های مهندسی ۱۰ ساختمان را با بمب گذاری منفجر کنند.

در پایان بمب گذاری، رزمندگان مقاومت دو گلوله «آر پی جی» شلیک کردند که گلوله اول به یک تانک اصابت کرد و ۲ مجروح برجای گذاشت و گلوله دوم نیز به یکی از ساختمان‌های بمب گذاری شده اصابت کرد.

این در حالی است که دو ساختمان فروریخت و محل به طور کامل تخریب شد و نیرو‌های صهیونیست عملیات امداد و نجات را آغاز کردند و نیرو‌های زیادی برای نجات کشته و زخمی‌ها از زیر آوار به محل اعزام شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار