کد خبر: 1212501
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه ظرفیت مدارس الگو پاسخگوی استقبال خانواده‌ها نیست،گفت: نقش حیاتی آموزش و پرورش در پروراندن فکر و اندیشه سرمایه‌های کشور که دانش‌آموزان هستند بسیار حیاتی و انکارناپذیر است.

حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در سرکشی از مدرسه الگوی حضرت خدیجه(س) شهر زاویه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و مسئولان این مدرسه به موفقیت مدارس الگو در سطح آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد مسئولان و معلمان مدارس الگو به گونه‌ای بوده که با کسب اعتماد روز افزون والدین، استقبال بالایی را از این مدارس شاهد باشیم.

 

حجت‌الاسلام عبدی کمال انسان را در گرو تربیت صحیح و رفتار فرد دانست و تصریح کرد: در کنار آموزش مهارت‌های اساسی، مدرسه باید به دانش‌آموزان، مباحث تربیتی و ارزش‌های اخلاقی را نیز آموزش بدهد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله اخلاق و رفتار معلم را الگویی بسیار تاثیرگذار بر رفتار دانش‌آموزان دانست و خاطرنشان کرد: پایه و اساس یک جامعه به تعلیم و تربیت افراد آن جامعه بستگی دارد و معلم بعد از والدین مهمترین نقش را در تعلیم و تربیت نونهالان یک اجتماع ایفا می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار