کد خبر: 1214728
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
حامد قهرمانی
نیازی به تعریف نیست؛ پسر خوب ایران نسخه قطری‌ها را پیش از بازی امشب پیچید، وقتی که گفت: «اصلاً آن هزار بلیت را هم خودتان بخرید، ما به بازی جلوی ۱۰۰ هزار تماشاگر عادت داریم، شما خیلی تلاش کنید ۴۵ هزار نفر به ورزشگاه می‌آورید.» سردار ایران امشب هم سرداری می‌کند و در این هیچ شکی نیست. او تشنه گلزنی است و ما منتظر لحظه گلزنی او تا یک جشن ملی به راه بیندازیم. سردار تیم ایران امشب کنار مهدی کولاک می‌کند.
 
سامان چشم‌نواز
هافبک خلاق ایران با تدبیر قلعه‌نویی مقابل ژاپن آزادی عمل فوق‌العاده‌ای داشت تا جایی که همه جای زمین دیده شد؛ پاس داد، خلق موقعیت کرد و حتی می‌توانست گلزنی کند. سامان قدوس بدون توجه به نام حریف کار خودش را می‌کند بدون اینکه ترسی داشته باشد. او امشب هم بازیکن کلیدی ژنرال نیمکت ایران است، بازیکنی که می‌تواند کار را برای ایران دربیاورد. سامان امشب حتماً نقش مؤثری در فینالیست شدن ایران خواهد داشت. 
 
بازگشت مهدی
گلزن اول ایران دوباره برگشته، این یعنی قطری‌ها باید خیلی بیشتر از هر زمان دیگری نگران باشند. مهدی طارمی امشب می‌آید تا جبران مافات کند. طارمی می‌آید تا نبودش مقابل ژاپن را هم جبران و ثابت کند که چه گلزن توانایی است. مهدی امشب کنار سردار آزمون حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ایران با گلزن قهار خود می‌خواهد فینالیست شود و طارمی می‌خواهد کاری کند که برای همیشه در قلب علاقه‌مندان به فوتبال جاودانه شود.
 
کاپیتان مقتدر
علیرضا جهانبخش؛ کاپیتان مقتدر ایران، کاپیتان تمام نشدنی ایران، کاپیتانی که پنالتی حساسش ما را به این بازی رساند. کاپیتانی که مقابل ژاپن نشان داد «کت» تن کیست. امشب ایران باز هم چشم به کاپیتان جهانبخش دارد. حرکات انفجاری و پا به توپ او قطعاً دفاع قطر را با چالشی سخت روبه‌رو خواهد کرد. جهانبخش مقابل ژاپن همان کاپیتانی بود که توقع داشتیم و حالا باید مقابل قطر هم همان بازیکنی باشد که ما را تا فینال بالا می‌برد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار