کد خبر: 1216176
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
مدیر منطقه پنج شهرداری اراک
مدیر منطقه پنج شهرداری اراک از بازپیرایی بوستان های درون محله ای این منطقه با همکاری عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری خبر داد.

 وحید ایرجی با تاکید بر اهمیت بوستان‌ ها به‌ عنوان یکی از ظرفیت‌ های تفریحی در شهر گفت: با توجه به نزدیکی فصل بهار و استفاده بیشتر شهروندان از فضای بوستان‌ها، اداره امور زیر بنایی منطقه با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، طرح نگهداشت و آماده سازی بوستان‌های درون محله ای منطقه را در دستور کار قرار داده است.

وی در ادامه افزود: ترمیم مبلمان پارکی، نظافت نیمکت و سطل‌های زباله، کاشت نشا فصلی، تعویض و تعمیر شیر های آبخوری به منظور جلوگیری از هدر رفتن آب، رنگ آمیزی و ترمیم المان ها، رفع مشکلات سرویس بهداشتی و رسیدگی به وضعیت لوازم ورزشی و ایمن سازی وسایل بازی کودکان از جمله اقداماتی خواهد بود که برای رفع نواقص و بهسازی بوستان‌های سطح منطقه در نظر گرفته شده است.

ایرجی در این زمینه به رفع برخی مشکلات بوستان محله ای آیت اله سعیدی اشاره کرد و گفت: تجهیز سیستم های روشنایی این بوستان جزو درخواست های ساکنین محله بود، چرا که روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محلات می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز فراهم می‌کند. از دیگر اقدامات انجام شده و برنامه ریزی شده برای این بوستان نصب و تجهیز ست بازی و ست ورزشی، ساخت سکوهای استراحت خانواده ها، ساخت آبخوری و بهسازی فضای سبز می باشد.

مدیر منطقه پنج شهرداری اراک خاطر نشان کرد: پیش از شروع سال جدید تمامی این فضاها برای میزبانی هرچه بهتر شهروندان آماده سازی خواهد شد تا شهروندان بتوانند اوقات خوبی را در بوستان ها سپری کنند.

برچسب ها: فصل بهار ، شهردرای ، اراک
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار