کد خبر: 1226568
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
رسانه‌های عبری زبان از تمرد ۳۰ نظامی احتیاط از دستورات آمادگی برای حضور در عملیات رفح خبر دادند.

جوان آنلاین: شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این عده به بهانه ناتوانی از ادامه جنگ اعلام کردند در عملیات رفح شرکت نخواهند کرد.

به گزارش تسنیم، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اعلام این خبر تاکید کرد، این ۳۰ نظامی احتیاط به فرماندهان خود اعلام کردند که حاضر به حضور در رفح نخواهند بود.

فرمانده تیپ چتر باز که این نظامی جمعی آن هستند اعلام کرد در حالی بررسی این مسئله است، اما تاکید کرد علت این تمرد به دلیل حضور مستمر آن‌ها در جنگ و مسایل شخصی بوده است.

در این بین فرمانده یکی از گروه هان هم از رسیدن ده‌ها نامه و درخواست از سوی نظامیان صهیونیست برای خروج از جنگ سخن گفت و افزود، من به خاطر اینکه از سلاح خوشم می‌آید در اینجا حضور ندارم، من فقط می‌خواهم به نزد خانواده و همسرم بروم، من اینجا به خواست شخصی خود نیستم، این کار را می‌کنم، چون مجبور هستم.

اما امیر بوحبوط خبرنگار نظامی واللا نیوز شمار این نظامیان را ۲۳ نفر اعلام کرد و افزود: این نظامیان در واکنش به فراخوان صورت گرفته برای آن‌ها اعلام کردند به تازگی خدمت نظامی را به پایان رسانده و نمی‌توانند فورا به خدمت احتیاط بپیوندند.

به نوشته این رسانه، مسئولین ارتش اعلام کردند در حال حاضر به دنبال بر طرف کردن کمبود نیرو از طریق فراخوانی تعداد بیشتری از نیرو‌های احتیاط هستند و اکنون نوبت به نیرو‌هایی رسیده است که بین ماه‌های اکتبر و فوریه گذشته در ارتش حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار