کد خبر: 979630
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز تاکید کرد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت: مادامی که کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به احداث سیستم بازچرخانی آب مصرفی خود اقدام نکنند، با مشکل تامین آب مواجه خواهند بود چون منابع آبی محدود است و در طولانی مدت پاسخ گوی نیاز موجود نخواهد بود.

محمد امین فرشی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش برای تامین زیرساخت های مورد نیاز برای فعالیت واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های امید البرز و کوثر اظهار کرد: آب و برق مهمترین زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعالیت واحدهای صنعتی در این دو شهرک است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون تعدادی واحد صنعتی در راستای اجرای فاز توسعه، در شهرک صنعتی کوثر واگذار شده و وظیفه ماست به این واحدها خدمات مناسبی ارائه دهیم تا چرخ فعالیت آنها به خوب حرکت کند.

فرشی افزود: برای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های امید البرز و کوثر، پست برق 400 کیلوواتی در صفا دشت ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به تکمیل شبکه آب در دو شهرک امید البرز و کوثر خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه تامین آبمورد نیاز واحدهای مستقر به راحتی صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز گفت: بازچرخانی آب یکی از مهمترین راه های مدیریت منابع آبی برای واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک های استان است.

وی اضافه کرد: با این روش صاحبان واحدها یک بار هزینه  می‌کنند ولی برای سال‌ها از اثرات مثبت آن که صرفه جویی در هزینه و رفع مشکل تامین آب مورد نیازشان است، بهره مند می شوند.

فرشی اظهار کرد: البته به خاطر محدودیت‌های منابع آبی استان، طی سال‌های گذشته از استقرار صنایع پرآب بر در شهرک‌های صنعتی استان جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مدیریت منابع آب صرفا محدود به واحدهای صنعتی نیست چون استان با کمبود منابع آبی مواجه است و حتی مشترکان خانگی هم باید مدیریت مصرف را سرلوحه خود قرار دهند.

این مسئول افزود: مادامی که کلیه واحدهای صنعتی و تولیدی استان نسبت به احداث سیستم بازچرخانی آب مصرفی خود اقدام نکنند، با مشکل تامین آب مواجه خواهند بود چون منابع آبی محدود است و در طولانی مدت پاسخ گوی نیاز موجود نخواهد بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار