کد خبر: 1148739
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

رئالیتی‎شو ایرانی، با نام "چهارشگفت ‎انگیز" که در قالب دوربین مخفی این روزها از شبکه نسیم روی آنتن رفته بسیار سر و صدا کرده است. این برنامه توانسته بعد از مدت‌ها مخاطبین زیادی را برای شبکه‌ی نسیم جذب کند.

این برنامه‌ی طنز علاوه بر خنداندن و سرگرم کردن مردم دست روی مسائل اجتماعی و روز جامعه گذاشته و تا جایی که فضای صدا و سیما اجازه می‎دهد آنها را به چالش کشیده و گاها نقد کرده است.

یکی از دلایل محبوبیت این برنامه جذب گسترده از اقشار مختلف مردم با سلایق متفاوت بوده، برنامه‎ای که پس از مدت ها در این برهوت برنامه‎سازی توانسته لبخند را به روی لبان مخاطب بیاورد.

 

چهار شگفت انگیز ایرانی محبوب نوروز تلویزیون

ساختار برنامه

یکی از جذابیت های این برنامه، ایده نو و جالب آن است که بازیگرها و مخاطب را در موقعیت های مختلف کمدی قرار داده و همین امر موجب بوجود آمدن لحظات جذاب و کمیک می‎شود.

ایده اولیه این برنامه برگرفته از یک برنامه امریکایی است که کاملا براساس شوخی های جنسی طراحی و در کشورهای مختلف جهان ساخته شده است. چهارشگفت‎انگیز ورژن به اصطلاح ایرانیزه شده‌ی آن را که به خوبی با فرهنگ ایرانی همخوانی دارد، به شکل کاملا موفقیت آمیز به اجرا درآورده است.

ضمن اینکه موضوعات و شوخی‌های این برنامه همه فهم بوده و رده‌های سنی متفاوت با آن ارتباط گرفته و همزادپنداری می‌کنند.

چهار شگفت انگیز ایرانی محبوب نوروز تلویزیون

مخاطب و طرفداران

این برنامه علاوه بر مخاطبین همیشگی تلویزیون، امسال و در ایام نوروز موفق به جذب بسیاری از مخاطبینی که مدت‎هاست از تلویزیون فاصله گرفته‌اند شده و این نوید را می‎دهد که در ادامه بتواند مخاطب و طرفداران بیشتری را پای تلویزیون بکشاند.

 

بازیگران

بازیگران جوان و خلاق این برنامه: مهرداد جوانمردی، حسام نام‎آور، صالح سلامت و سالار میرکریمی توانسته‌اند به خوبی  نقش ها و شخصیت های این برنامه را بازی کرده و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت زیادی را  بدست آورند. آنها با ادامه همین روند و رشد بیشتر می‎توانند نسل جدیدی از بازیگران کمدی ایران باشند که پس از مدت ها به تلویزیون و سینمای ایران معرفی می‎شوند.

چهار شگفت انگیز ایرانی محبوب نوروز تلویزیون

فصل دو چهارشگفت‌انگیز به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا و کارگردانی آقایان احسان محبوبی و ابوالفضل باقری، با ذوق و سلیقه‌ای متفاوت به روی آنتن شبکه‌ی نسیم رفته است.

محتوای برنامه‌ی چهارشگفت‌انگیز توسط نیلوفر ناظری، سرپرست نویسندگان توانمند این برنامه به همراه تیم نویسندگان خود طراحی شده است. آیتم‌هایی متنوع و باب میل مخاطب امروز.

 

*این مطلب تبلیغاتی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار