کد خبر: 1168944
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
استاد حوزه علمیه لرستان:
حجت الاسلام موسوی تواضع، فروتنی، مردم‌داری و خدمت به مردم را از مهم ترین ویژگی های حجت الاسلام طاهری خواند و گفت: مرحوم طاهری در راه تبلیغ اهداف اسلام و انقلاب نقش آفرین بود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سید نواب موسوی، عصر امروز، در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدشکر الله طاهری در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد گفت: تکریم عالمان دینی نوعی عبادت است.

استاد حوزه علمیه لرستان با اشاره به ویژگی های شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مدرس حوزه علمیه و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری افزود: حجت الاسلام والمسلمین طاهری در راه تبلیغ اهداف اسلام و انقلاب نقش آفرین بود.

وی در ادامه  با ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین طاهری اشاره کرد و گفت: تواضع، فروتنی، مردم‌داری و خدمت به مردم از ویژگی‌های شخصیتی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین طاهری بود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مرحوم طاهری، همواره با اخلاص و فروتنی با مردم معاشرت داشت، گفت: مرحوم حجت الاسلام و المسلمین طاهری نماد علم، عمل و خدمت به مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین طاهری، مدرس حوزه علمیه در همه برهه‌ها و در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی با داشتن تقوا و روحیه جهادی حضوری فعال و چشمگیر داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید شکرالله طاهری مبلغ و مدرس پیشکسوت حوزه علمیه و از روحانیون سرشناس استان لرستان یازدهم تیرماه در سن ۸۸ سالگی دارفانی را وداع گفت و به دیار حق شتافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار