کد خبر: 1199999
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به ادعای بی پایه و اساس آمریکا در مورد عرضه موشک‌های بالستیک ایرانی به روسیه، اعلام کرد که مسکو در حال گسترش روابط فنی-نظامی با تهران است.

جوان آنلاین: دمیتری پسکوف روز چهارشنبه در واکنش به ادعای مطرح شده توسط جان کربی سخنگوی کاخ سفید، در یک کنفرانس خبری گفت: ما در حال گسترش روابط با تهران از جمله در زمینه همکاری فنی- نظامی هستیم اما در مورد این اطلاعات اظهارنظر نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا، کربی روز سه‌شنبه بیان کرد که آمریکا وضعیت بین ایران و روسیه را رصد می‌کند و اقدام مناسب را همانطور که لازم است، انجام می‌دهد.

هماهنگ کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید ادعا کرد که تهران تعداد قابل توجهی پهپاد، بمب و توپخانه به مسکو داده و ممکن است در حال بررسی انتقال موشک‌های بالستیک به این کشور باشد.

به گزارش ایرنا، آمریکا تاکنون صدها فرد و نهاد را به بهانه‌هایی همچون دور زدن تحریم های بین المللی علیه روسیه، مسمول تحریم کرده است.

مجموعه غرب نیز چندین بار ادعاهایی در مورد ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین مطرح کرده بودند که وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران قاطعانه آنها را رد کرده بود.

آمریکا پیشتر نیز از افزایش همکاری نظامی دو کشور ابراز نگرانی کرده بود و این تعامل را یک خطر برای خود می‌بیند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار