کد خبر: 1200716
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
پیش‌تر پژمان بازغی اعلام کرده بود که با «کودک شو» خداحافظی کرده و در فصل هفتم اجرای برنامه را بر عهده ندارد.

جوان آنلاین: تهیه کننده «کودک شو» از تغییر گروه عوامل این برنامه خبر داد و گفت: من از سال ۱۳۹۵ این برنامه را طراحی و تهیه کردم. اما شبکه نسیم قرار است ساخت فصل هفتم را به گروه دیگری واگذار کند.

رضا نصیری در گفتگو با ایرنا، با تاکید بر این که دیگر تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده ندارد، اظهار داشت: از جزییات فصل هفتم برنامه هیچ اطلاعی ندارم. برای فصل ششم قرار بود ۱۵۵ قسمت ساخته شود، ولی شبکه نسیم از ما صد قسمت را درخواست کرد. من تا مرداد ماه تمام صد قسمت را تحویل شبکه دادم و دیگر از سرنوشت برنامه اطلاعی ندارم.

این تهیه‌کننده با اعلام این خبر که پخش فصل ششم از شبکه نسیم به پایان رسیده است، گفت: برنامه کودک شو را خودم طراحی کرده بودم و از سال ۱۳۹۵ تا الان تهیه‌کننده شش فصل آن را بر عهده داشتم. همین الان هم پربیننده‌ترین برنامه شبکه نسیم هستیم.

نصیری در پاسخ به این سوال که دلیل تغییر شما و گروه‌تان چه بوده بیان کرد: نمی‌دانم. بحث سلیقه‌ است. شاید شبکه نسیم این برنامه و این گروه را دوست نداشته است. من فعلا نمی‌خواهم درباره این جابجایی مصاحبه مفصلی داشته باشم.

پیش‌تر پژمان بازغی اعلام کرده بود که با «کودک شو» خداحافظی کرده و در فصل هفتم اجرای برنامه را بر عهده ندارد.

مسابقه «کودک شو» تعامل بین کودکان و خانواده‌هایشان را به تصویر می‌کشد. این برنامه شامل عنوان‌های متعددی است که کمک بیشتری به شناخت والدین از فرزندانشان می‌کند و با فراهم کردن زمینه بازی کودکان، اجرای نمایش عروسکی توسط والدین، پرسش و پاسخ میان پدر و مادر‌ها و بازی بزرگسالان اوقات خوشی را برای مخاطبان این برنامه رقم می‌زند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
1
0
وای خیییییلی مجریه بی نمکیه
اولین ویژگی یه مجری اینه که صدای خوبی داشته باشه که متاسفانه صدای این به شدت روی مخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
0
0
کجا از شبکه نسیم رفته!!! اجرای برنامه جام آرزوها با پژمان بازغی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
0
سلام بنظرم‌کودک‌شوفقط‌با‌اقای‌بازغی‌خوب‌بود‌کسی‌نمیتونه‌جاشوبگیره‌خانم‌شریفی‌نیا‌اصلا‌مناسب‌نیست‌ایشون‌تجربه‌ای‌ندارن‌همینطورصداشون‌به‌دردمجری‌گری‌نمیخوره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار