کد خبر: 1223965
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
متفکر نظامی در عرصه بین المللی گفت: حماس در این جنگ پیروز خواهد شد. در یک لحظه آتش بس خواهد شد و وقتی آتش بس شود، حماس به خیابان‌ها خواهد آمد و جشن خواهد گرفت.

جوان آنلاین: جان میر شایمر، کارشناس و متفکر نظامی در عرصه بین المللی گفت: بدون شک آن‌ها (رژیم صهیونیستی) حماس را شکست نداده اند. ارزیابی اسرائیل این است که حماس ۴۰ هزار نیرو دارد. شاید تعدادشان بیشتر باشد، بعضی از اسرائیلی‌ها فکر می‌کنند، تعدادشان از این بیشتر است.

به گزارش­ صدا و سیما، وی افزود: فرض کنیم ۴۰ هزار نفر هستند. اسرائیل ادعا می‌کند ۱۲ هزار نفر از آن‌ها را کشته است، این رقم مبالغه آمیز است و شک دارم که درست باشد. فرض کنیم درست باشد. ۱۲ هزار نفر از ۴۰ هزار نفر. بسیاری از نیرو‌ها هنوز زنده هستند و هنوز تونل‌های زیادی هست. اما مسئله مهم‌تر این است که اسرائیلی‌ها تقریبا همه تیپ‌های خودشان را از غزه خارج کرده اند و فقط یک تیپ جا مانده است. پس اسرائیل چگونه حماس را شکست می‌دهد؟ جواب این است که اسرائیلی‌ها نخواهند توانست حماس را شکست بدهند. حماس در این جنگ پیروز خواهد شد. در یک لحظه آتش بس خواهد شد و وقتی آتش بس شود، حماس به خیابان‌ها خواهد آمد و جشن خواهد گرفت تا بگوید ما مقاومت کردیم تا پیروز شدیم. خیلی‌ها در اسرائیل بر این عقیده هستند که شکست دادن حماس محال است.

برچسب ها: اسرائیل ، حماس ، آتش بس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار