کد خبر: 1227709
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
صاحبنظران و فعالان حوزه جوانی جمعیت و همچنین تنی چند از دست اندرکاران و امام جمعه شهر مشهد، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همایش ملی رویش امید حضور خواهند داشت

جوان آنلاین: نخستین همایش ملی رویش امید به همت مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان در مرکز همایش‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود. 
در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، با همت مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان نخستین همایش ملی رویش امید روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و در مرکز همایش‌های حرم رضوی برگزار می‌شود. موضوعات مورد بحث در این همایش یکروزه که با محوریت نقش و سبک زندگی در پیشگیری و درمان ناباروری برگزار می‌شود، تأکید بر قانون جوانی جمعیت و نقش پوشش بیمه در درمان ناباروری با توجه ویژه به قانون جوانی جمعیت است. 
صاحبنظران و فعالان حوزه جوانی جمعیت و همچنین تنی چند از دست اندرکاران و امام جمعه شهر مشهد، مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همایش ملی رویش امید حضور خواهند داشت. در بخش دیگری از این همایش ۲۰۰ زوج نابارور معسر از سراسر کشور که از سال ۱۴۰۱ تحت پوشش و حمایت طرح ملی رویش امید (جوانی جمعیت) قرار گرفته‌اند به همراه فرزندان خویش روشنی بخش این مراسم هستند. لازم به ذکر است، مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان اقدامات زیرساختی و تشکیلاتی مهمی که جزو پیش نیاز‌های اساسی این طرح ملی می‌باشد را در دستور کار قرار داده و به نتیجه رسانده است. ازجمله این اقدامات می‌توان به راه‌اندازی ۳۲ مرکز رویش امید در مراکز استان‌های کشور، عقد و تفاهم همکاری با شرکت‌های بیمه جهت پوشش هزینه‌های درمان ناباروری، تفاهم همکاری با سازمان‌ها و ارگان‌ها نظیر آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و... جهت اسکان زوجین نابارور مراکز استان‌ها برای طی مراحل درمان، عقد تفاهم همکاری با مراکز ناباروری در کشور، به‌کار‌گیری ظرفیت مساجد و پایگاه‌های بسیج برای شناسایی و ثبت نام زوجین نابارور در این طرح و همچنین راه‌اندازی سامانه طرح ملی رویش امید اشاره کرد. هدف اصلی از برگزاری این همایش، معرفی طرح ملی رویش امید است که بناست به حمایت از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زوج ناباور معسر در کشور بپردازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار