کد خبر: 1227809
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
زارع

به ریاست عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین نشست مشترک شورای روابط عمومی و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین برگزار شد. در این نشست که براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ملاحسنی مدیر روابط عمومی و امور بین المللی استانداری قزوین نیز حضور داشتند، اعضای حاضر به بیان دغدغه‌ها و مسائل خود در حوزه رسانه و اطلاع رسانی پرداختند. 

رسانه ها در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی اثرگذار هستند

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست مشترک شورای مرکزی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قزوین که در استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: دغدغه‌ها و مسائل مطرح شده در حوزه رسانه و روابط عمومی‌ها مسائل به حقی است که باید دسته‌بندی شوند و سپس برای حل آن‌ها راهکار اتخاذ شود، برخی از این دغدغه‌ها مسائل اشتراکی است که با تقویت ارتباطات امکان حل آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: به منظور حل این مسائل پیشنهاد می‌شود که یک اتاق مشترک بین شورای روابط عمومی و خانه مطبوعات ایجاد شود و این اتاق به منظور حل مسائل همت خود را به کار بگیرد ما نیز وظیفه حمایتی خود را ایفا خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها درحوزه‌های تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری تاثیرگذار هستند و ما از ظرفیت آن‌ها نباید غافل شویم، جامعه ای متعالی است که نقد تیزبینانه در آن شکل بگیرد، البته نقدی که در اتمسفر خیرخواهی رقم بخورد حتما راهگشا و کارگشا است، بالعکس نقدی که در فضای نفرت پراکنی است تاثیری ندارد.

وی افزود: امروز جایگاه رسانه در جنگ ادراکی و شناختی غیرقابل انکار است، باتوجه به این اتفاقات، مهمترین میدان و جبهه پیش روی ما جبهه گسترده رسانه است و ما باید با هر نوع سلیقه و گرایشی که داریم این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار