کد خبر: 868176
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل هشت پروژه ورزشی استان مرکزی در سال جاری تخصیص یافته، اما ۱۱۱ پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر در انتظار تامین اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اعتبارات لازم برای تکمیل هشت پروژه ورزشی استان مرکزی در سال جاری تخصیص یافته، اما ۱۱۱ پروژه نیمه تمام ورزشی دیگر در انتظار تامین اعتبار است.

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در نشست با خبرنگاران در اراک اظهار داشت: طی سال جاری دو رویداد مهم ورزشی شامل برگزاری مسابقات اوپن شطرنج به میزبانی خمین در شهریورماه به مناسبت فتوای تاریخی امام خمینی(ره) در ارتباط با بازی شطرنج و مسابقات بین المللی اسکواش جام امیرکبیر به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری دونور که هر سال در اراک برگزار می شد، به دلیل اینکه طی سال های گذشته برگزار نگردید، از تقویم فدراسیون جهانی خارج شد،اما با فدراسیون دوچرخه سواری در مورد برگزاری مسابقات، مذاکره و قرار شد فعلا مسابقات را به صورت داخلی برگزار کنیم تا از این طریق بتوانیم شرایط برگزاری تور بین المللی دونور را احیا کنیم.

حقدادی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت:همه به این موضوع واقف هستیم که توسعه پایدار وتقویت وتحکیم زیر ساخت های هر جامعه مدیون دیده گان بیدار،وجدان های آگاه وافرادی هستند که تلاش می کنند تارخدادهای جامعه را باحفظ امانت داری وبطور صحیح به اطلاع مردم می رسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه نقد منصفانه و بیدارسازی جامعه و همچنین آگاه سازی مدیران رسالت خطیری است که بر دوش خبرنگاران است عنوان کرد: رویکرد دولت یازدهم در حوزه ورزش، یک رویکرد کاملا تخصصی بوده و این نگاه آگاهانه و تخصصی در دولت دوازدهم نیز تداوم دارد.

حقدادی بیان داشت: طی پنج ماهه ابتدای سال جاری در حوزه ورزش و جوانان استان اتفاق خوبی رخ داد که شاخص ترین آنها در فعالیت های حوزه عمرانی شامل جذب به موقع اعتبارات سفر سال گذشته رییس جمهور به استان بود.

وی ادامه داد: این اعتبارات برای تکمیل هشت پروژه ورزشی در شهرستان های محلات، خمین، اراک، فراهان و زرندیه تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: امسال نخستین پروژه ورزشی که با مشارکت دولت و خیران تکمیل شده، سالن ورزشی روستای شهابیه خمین است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حقدادی گفت: برای اجرای این پروژه ورزشی بالغ بر پنج میلیارد ریال از سوی دولت هزینه شده و چهار میلیارد ریال هم خیران هزینه کردند و امکانات این سالن ورزشی چند منظوره از کیفیت بالایی برخوردار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار