کد خبر: 1152265
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
معاون اول قوه‏ قضاییه:
معاون اول قوه‏ قضاییه با تاکید بر ارائه راهکار‌های عملیاتی شناسایی بستر‌های بالقوه بروز تخلف، گفت: مقابله با فساد در بیرون و درون دستگاه قضا مورد مطالعه قرار گیرد و گلوگاه‌های فساد شناسایی و با آن‌ها مقابله شود.

به گزارش جوان آنلاین به قنل از ایرنا، حجت السلام والمسلمین محمد مصدق روز چهارشنبه در نشست قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، افزود: یکی از مسائل بسیار مهمی که در فرامین رهبر انقلاب اسلامی در قوه ‏قضاییه، مطرح شده از بین بردن ساختار‌های فسادزا و مبارزه با فساد در کشور بود.

وی با اشاره به تکمیل و ارتقای سند تحول قضایی، اظهار داشت: سند تحول قضایی در حال ارتقا است و باید در مورد آن کار شود.

معاون اول قوه قضاییه افزود: در زمینه شناسایی گلوگاه‌های فساد، سازمان بازرسی کل کشور مطالعه و بررسی جامع و کاملی انجام داده است که مورد توجه قرار خواهد گرفت و در درون قوه قضاییه نیز به نحوی باید عمل شود که نهایت شفافیت، سلامت، اتقان اعمال شود.

معاون اول قوه ‏قضاییه تصریح کرد: باید ساختار را به طوری ارتقا داد تا در آن بستر ایجاد فساد کاهش پیدا کند.

وی افزود: وظیفه اصلی قرارگاه اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در قوه قضاییه این است تا از متولیان سند تحول قضایی مطالبه‌گری کند و بر روی فرامین هشتگانه رهبر معظم انقلاب متمرکز شود.

مصدق گفت: باید برای این قرارگاه برنامه و راهبرد‌های مناسبی دهیم تا با اجرای آن برنامه‌ها به نتیجه لازم برای پیشبرد اهداف قوه ‏قضاییه برسیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار