کد خبر: 1227972
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رؤیا، همسر مرد فوت شده در ادعایی گفت: «ساعتی قبل همراه شوهرم سوار خودرویمان شدیم تا برای میهمانی به خانه یکی از دوستانمان برویم. شوهرم رانندگی می‌کرد که در بین راه ناگهان حالش بد شد، به‌طوری‌که فرمان از دستش خارج شد و نزدیک بود خودرو واژگون شود.
آرمین بینا 
 جوان آنلاین: گزارش سازمان پزشکی قانونی درباره مرگ کارمندی که همسرش مدعی بود هنگام رانندگی به دلیل سکته فوت شده، مشخص کرد وی با خوردن قرص برنج به کام مرگ رفته است، از همین‌رو همسر وی به اتهام قتل بازداشت شد. 
اواخر اردیبهشت‌ماه سال قبل، تیم پزشکی یک بیمارستان در تهران خبر مرگ مشکوک مرد جوانی به نام رحیم را به مأموران پلیس اعلام کردند. 
با اعلام این خبر، تیمی از مأموران راهی بیمارستان شدند و دریافتند ساعتی قبل پیکر نیمه‌جان این مرد را همسرش با آمبولانس به بیمارستان منتقل و مدعی شده شوهرش حین رانندگی سکته کرده است. 
رؤیا، همسر مرد فوت شده در ادعایی گفت: «ساعتی قبل همراه شوهرم سوار خودرویمان شدیم تا برای میهمانی به خانه یکی از دوستانمان برویم. شوهرم رانندگی می‌کرد که در بین راه ناگهان حالش بد شد، به‌طوری‌که فرمان از دستش خارج شد و نزدیک بود خودرو واژگون شود. من به سختی فرمان خودرو را گرفتم و از شوهرم خواستم ترمز بگیرد و در نهایت هم خودرو را متوقف کردیم. حال شوهرم هر لحظه بدتر می‌شد، من با اورژانس تماس گرفتم و درخواست کمک کردم و عوامل اورژانس هم شوهرم را به بیمارستان رساندند، اما او فوت کرد. احتمال می‌دهم شوهرم سکته کرده باشد.»
 
 شکایت از عروس 
در حالی که زن جوان مدعی بود شوهرش سکته کرده، خانواده مرد فوت شده به اداره پلیس رفتند و اعلام کردند به مرگ پسرشان مشکوک هستند و احتمال می‌دهند او با نقشه‌ای طراحی شده از قبل به قتل رسیده است. 
یکی از اعضای خانواده رحیم گفت: «پسرم هیچ سابقه بیماری نداشت و حتی ورزشکار هم بود. او همیشه سالم و سرحال بود و به محل کارش می‌رفت و حتی سابقه بیماری قلبی هم نداشت که بخواهد سکته کند. وقتی از عروسمان شنیدیم رحیم حین رانندگی سکته کرده است، باورمان نشد و از همان لحظه اول به مرگ پسرم مشکوک شدیم و الان هم احتمال می‌دهیم پسرمان با دسیسه‌ای به قتل رسیده است و تقاضای رسیدگی داریم.»
 
 قرص برنج 
با شکایت اعضای خانواده مرد جوان فوت شده، بازپرس جنایی دستور داد جسد وی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و راز مرگ اسرارآمیز او برملا شود. 
بدین ترتیب تحقیقات درباره این حادثه به صورت موقت تمام شد تا اینکه مدتی قبل پزشکی قانونی اعلام کرد مرد جوان بر اثر مسمومیت دارویی و خوردن قرص برنج به کام مرگ رفته است. 
با اعلام نظریه پزشکی قانونی، پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و خانواده رحیم راهی دادسرای امور جنایی شدند و از عروسشان شکایت کردند و مدعی شدند او با شوهرش اختلاف داشته، به همین دلیل هم به رحیم قرص برنج خورانده و او را به قتل رسانده است. 
 
 بازداشت 
با طرح شکایت جدید، مأموران به دستور بازپرس جنایی عروس خانواده را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. 
وی در ادعایی گفت: «۱۶ ساله بودم که با رحیم ازدواج کردم و الان هم یک فرزند ۱۳ ساله دارم. من و شوهرم هر دو کارمند هستیم و هیچ اختلافی هم نداشتیم. روز حادثه او ناگهان حالش بد شد و من فکر کردم سکته کرده است و الان هم خبر ندارم او چطور به قرص برنج دسترسی پیدا کرده یا چه کسی به او قرص برنج خورانده است. من هیچ دخالتی در مرگ شوهرم نداشتم و ادعای خانواده او را هم قبول ندارم.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، متهم برای بازجویی‌های فنی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار